THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

01 november, 2007

Turkiet, here we come!!!

Yaaay! Idag har vi bokat vår resa till Alanya. 24 maj sticker vi! Lääängtar!!! Vår budget täcker redan hela resan. Så nu behöver vi "bara" spara ihop till fickpengarna. Alltså har jag gått och blivit tupperware-konsult. Får vi väl se hur det där kommer att gå.
Dessutom var jag på träff med en potentiell praktikplats igår. Kommer att få besked om (och när) jag får börja där på måndag.
Hej och hå, här händer det grejer. Dans, praktik och konsult. Från ingenting till massor. Fast jag ska ändå ta det rätt lugnt. Dansen är ju en gång i veckan. Praktiken tänkte jag börja med 2 dagar/ veckan, 2 timmar /dag. Och Tupperware-grejen är ett minimum på 1 demonstration var 6 vecka. Så jag ska nog fixa det här. Tror jag... Hoppas jag... Nej. Jag ska fixa det här!