THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

12 november, 2007

Myror

Jaha, så har jag just gjort mitt livs första köp på Myrornas. Kan inte riktigt bestämma mig för vad jag tycker om detta. Men va fan. Hittade ju just de grejerna jag behövde så. Har ju typ letat överallt efter en lång och vid kjol, men det finns ju fan inte! Men på Myrornas fanns det en minsann. För 45 spänn med. Perfa. Behöver den till dans-uppvisningen i december. Hittade en vit blus med. Även en sådan behövde jag till dans-uppvisningen, så jag är nog rätt nöjd ändå. Eller ja, naturligtvis är jag nöjd med att jag äntligen hittat det jag behövde. Det är bara den där grejen att någon jag inte vet vem det är har haft grejerna innan som jag har lite problem med. Fast det finns ju tvättmaskin förstås.
Tyvärr återstår fortfarande problem med de danskläder jag behöver till uppvisningen. Det vi ska ha är nämligen: vit lite "folkloristisk" blus, en lång (ner-till-tårna-lång) kjol, en svart väst som slutar precis nedanför bysten och en trekantig "folkloristisk" sjal. Mitt problem är att jag har alla delarna. Men kjolen och sjalen går inte ihop då båda är svarta. Så antingen har jag kjolen och letar reda på en ny sjal. Eller också så har jag sjalen och letar reda på en ny kjol. Att leta reda på en ny sjal är ju betydligt mycket lättare förstås... Ja, ja. Får se hur det blir i slutändan. Har ju nästan en månad på mig så.

0 kommentarer: