THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

14 november, 2007

Antar utmaningen!

Sofie har på sin blogg utmanat mig att lista 7 sanna saker om mig. (Antar att hon menar att de ska vara värre än hennes). Hmm, ok. Jag ger det ett försök.

*När jag var liten fick jag och kompisen i uppdrag av våra mödrar att städa upp i mitt rum (som vi stökat ner rejält). En stund senare när de kom in var där skinande rent. Och ungarna på gården skrek av lycka över alla leksaker som seglat ut på gården genom mitt fönster...
*När jag och mina bröder var små (de är 8 och 9 år yngre än mig) brukade jag klä dem i stora T-shirts som klänningar och sminka dem. (De små stackarna)
*Vid ett par tillfällen har jag gått till affären och köpt nya underkläder då jag inte orkat tvätta.
*Jag har dansat i Poseidons fontän på Götaplatsen, badat i Göta Älv och duschat i ett vattenfall i fjällen.
*Jag har åkt skidor en gång. Den gången var i barnbacken i Sunne. Det tog mig en timme att komma ner för den j*vla backen! (Aldrig tagit på mig ett par skidor igen efter det.)
*Ibland när det krisar i gotte-tarmen slänger jag ihop en muffinssmet eller kladdkakssmet och slevar i mig direkt ur bunken. *mums*
*Jag är övertygad om att min döda gammel-mormor knuffade ner mig ur (hennes gamla) soffan en natt.

Nå Sofie?? (sofies blogg: http://www.behind-my-sunglases.blogspot.com)

0 kommentarer: