THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

14 oktober, 2007

Till min mamma

Ibland saknar jag dig så mycket att det gör ont i mig. För det mesta glömmer jag nästan bort att du inte är här längre. Men ibland slår det mig med sådan kraft och jag gråter. Jag gråter så hårt att jag knappt får luft.
Jag vill att du ska komma tillbaka. Jag vill gosa in mig i din trygga famn och höra dig kall mig för din lilla höna-pöna. Jag vill att vi ska sitta ner framför middagsbordet, du, jag, Daniel och André och skämta med varandra som vanligt igen. Spela spel, ha fredags-mys och skälla på Danne för att han norpar åt sig alla popcornen...
Jag vill höra din röst, ditt skratt och somna till ljudet av stickorna som slår mot varandra när du stickar på ännu en tröja framför TVn.
Jag saknar dig mamma. Jag saknar dig så mycket att det gör ont i mig. Jag kan inte formulera i ord hur mycket jag saknar dig och vill ha dig tillbaka! Hur mycket jag behöver dig!
Tårarna bara rinner, de tar aldrig slut. Och klumpen i halsen blir bara större och gör bara mer och mer ont. Det är svårt att andas. Men när jag blundar och försöker lugna ner mig ser jag bara dig framför mig.
Jag vill bara vakna upp och inse att detta varit en enda lång och hemsk mardröm.

0 kommentarer: