THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

20 oktober, 2007

Hade just besök av en gammal vän från högstadiet. Inte sett honom på 6 år, så det var riktigt kul :)

För övrigt har jag vart duktig och både bakat och färgat håret idag. Nu har jag visserligen en omgång fiffi-rutor kvar att göra. Och så ska jag garnera den omgången jag gjort med. Men det är ju inte så farligt. Blev tvungen att springa ner till granntanten och låna lite vaniljsocker mitt i allt bara. Tackar vet jag för snälla grannar :)
Fick ta mig en paus nu bara. Kurera mig lite.

Jag kunde ju inte vara med på den där familje-dagen idag hemma hos moster. Men mat fick jag ändå. Morfar körde vägen om mig och lämnade av lite rester från middagen. Mycket mat var det, så både jag och hunden tackar. Och gott var det med! Fläskfilé i kantarellsås. Mycket gott.

Skulle behöva prova kläderna jag tänkt ha på mig imon på dopet. Vet ju inte om det passar ihop ännu. Måste också fixa naglarna, för de ser för jävliga ut. Och slå in presenterna. Och leta fram alla hårnålar, då jag behöver dem till frisyren imon. Och baka mera kaka. Och ladda mobilerna. (Ja det är två mobiler jag behöver ladda. Min nuvarande så att den håller sig mätt under morgondagen. Och min blivande så att jag kan sätta igång att använda den då porteringen sker den 22 oktober kl. 03.00).

Men nu får jag sätta igång med det där bakandet igen. Klockan är halv tio och jag kommer ju att behöva min skönhetssömn inatt om jag ska orka med hela morgondagen.

0 kommentarer: