THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

10 oktober, 2007

Fått nya gardiner på posten idag. Wohoo! Läckra! De ska upp här i vardagsrummet. Men först måste här städas. Vill ju inte förnya här utan att det är städat först. Har lite idéer om hur jag ska fixa till det. Mattan får jag rulla ihop och gömma undan någonstans tills jag har råd att lämna in den på kemtvätt. Matsalsbordet är det tänkt att jag ska plocka isär och rulla in i klädkammaren. Men först måste jag då plocka bort byrån där inne och köpa såna där hängande tyghyllor från IKEA. Och då måste jag ju ha pengar till det först. Så det får vänta. *suck*

Men nu måste jag göra i ordning lite lätt lunch. Ska åka till moster och låna hennes symaskin strax. Måste göra färdigt min dop-gåva till min lille fadderson. Den lille gull-ungen.

0 kommentarer: