THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

24 oktober, 2007

Fortfarande sjuk

*suck* Jag är fortfarande förkyld. Okej, det har väl "bara" gått 6 dagar. Och jag är ju bättre. Mandlarna har återgått till normal storlek och febern är borta. Får lite ont i huvudet då och då. Och hostan och snuvan gör mig tokig. Men det går ju åt rätt håll i alla fall. Eller nåt...

För övrigt har min dusch gått och blivit lite trasig. Mycket irriterande. Slangen liksom lossnar från munstycket hela tiden. (Heter det verkligen munstycke?? Hmm...) Så det är lite krångligt att tvätta håret. Det är inte så mycket fart på vattnet när det bara är slängen av någon anledning. Och så måste jag ju hålla i den hela tiden. Mycket irriterande det här.

Men nu pockar Bilbo på uppmärksamhet. Den lille gullvovven är visst nödig.

0 kommentarer: