THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

01 oktober, 2007

Alarm

Ibland (men bara ibland) känner jag att den biologiska klockan vill sätta igång och ringa i mig. Jag snoozar den. Men jag tror att min hund känner av den. Så fort vi går förbi en barnvagn numera så försöker han nosa på babyn. Han är mycket försiktig, men vill absolut kolla babyn. Och om det är en bebis som skriker på tv:n sätter han genast igång och försöker få mig uppmärksam på detta.
Jag tror att jag och Bilbo vill ha familj. En husse vill vi ha. En husse är ett måste. Mamma, vovve, pappa och barn. Jag vet till och med vad jag vill att de ska heta (barnen alltså).
Flicka: Valkyria (från Asagudarna), Aleakim (mitt namn baklänges) eller Sammet.
Pojke: Remy
Men nu är det nog dags att trycka på snoozen igen. Och tills jag träffat killen som jag vill settle down with (och som vill settle down with me), tänker jag ignorera det där tickande med hjälp utav mina goa rock-ungar.

0 kommentarer: