THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

19 oktober, 2007

800 grader. Du kan lita på mig, du kan lita på mig

Fy jävla fucking faan! Varför i helvete skulle jag till och bli sjuk just nu?! Okej, det kanske inte var så oväntat. Varenda människa jag känner tycks ha varit sjuk nån gång de senaste veckorna. Men det kunde väl ändå väntat tills på måndag i alla fall?! Har ju massa att göra i helgen ju! Ska baka kokostoppar och fiffi-rutor till Sonnys dop på söndag. Ska hem till moster på lördag, då hon anordnat en familje-dag. Och så ska jag ju naturligtvis på dop på söndag. Det är ju min fadderson som ska döpas för bövelen! Finns inte en chans i helvetet att jag tänker missa det. Och så får jag feber?! Fan heller! Alltså har jag pratat med min kära moster och meddelat att jag tyvärr inte kan komma imorgon. (För även om jag skulle känna mig rätt bra imon, vill jag ju inte riskera att det blir värre igen på söndagen då). Ikväll tar jag det bara lugnt och kurerar mig. Ligger nedkrupen i sängen under tre täcken (ett duntäcke, ett vanligt täcke och en filt). Tänker försöka svätta ut de onda små djävlarna. Ipren-mannen far omkring i kroppen på mig och fäktas med dem för fullt. Imorgon ska jag sova ut. Och sedan ska jag baka kakorna jag lovat att ta med till dopet. Så det så!
Men nu får jag nog slå igen för natten. Kurera, kurera, kurera.

0 kommentarer: