THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

20 september, 2007

Wohoo! Rockbaren!!!

Just kommit hem från Rockbaren! I lööööve Rockbaren! Bra dricka, bra musik, kul folk. Druckit Jack & Cola. I lööööve Jack & Cola.
Fast vi fastnade med några getter från norrland. Knasiga getter alltså. Far och son som var i gbg för att köpa cyklar. Har de inga cyklar i norrland? De pratade om snöslungor. Ingen aning om vad en snöslunga är. Ser framför mig typ en slangbälla som slungar iväg jättestora snöbollar. Fast det är det nog inte. Men va fan, jag e göteborska. Här har vi inte haft nåt rejält snöfall sen '95 ju. Tror det kommer typ en gång per årtionde eller nåt. Rejält snöfall i gbg alltså. Det är ju knappt så att vi har snöskyfflar ju.
Sen kom det några skunkar och satte sig hos oss med. Konstiga skunkar. Tjejen pillade på mig hela tiden. Skumma skunkar alltså. Och sen så bytte tjej-skunken plats med get-pappan. Och då började get-pappan pilla på mig istället. Inte fan ser jag väl ut som en som vill bli pillad på av gamla get-pappor och skumma skunk-tjejer?! Nä, smällar på fingrarna fick de. Tänder faktiskt inte på get-pappor och skunk-tjejer. Så det så!

Men nu ska jag ta mig en klunk yoghurt och sen krypa ner under täcket innan jag somnar och vaknar upp med tangentbordsmönster på kinden imon. Inte så snyggt med tangentbordsmönster på kinden.
Hmm, ska jag göra något imon föresten?? Undra om jag har något inplanerat på schemat? tror inte det alltså. Skulle ju behöva betsa färdigt mitt bord. Och köpa vadd. Men så är jag så sugen på att träffa mina små rockungar med! Fast de brukar ha fullt upp däruppe på berget. Får skicka dem rock-pussar och rock-kramar via cybern istället.

Nä yoghurt och sängen var det.

Hmm, knasiga fiskar sjunger på min TV. Bilbo sitter som klistrad framför TVn och följer dessa sjungande fiskars minsta rörelse.

Nä yoghurt och säng var det ju för fasiken! Undra vart jag lagt alla telefonerna nu då...

0 kommentarer: