THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

07 september, 2007

Var på Valand igår. Måste ju säga att jag tröttnat på detta ställe något. Som en god vän en gång benämnde det "Valand - detta rövhål bland rövar".
Nej, jag saknar Cissi. Cissi gillar Rockbaren. Ja, hon gillar ju Valand med. Men hon är en av de ytterst få jag känner som faktiskt gillar Rockbaren.
Fast Gossip kan vara rätt kul med. Och så skulle jag vilja testa Världens Bar någon gång.
Men alla dessa Ken & Barbie som struttar runt i olika upplagor på Valand, står jag bara inte ut med ibland. Okej, det var väl kanske lite och ta i med Ken & Barbie. Men ibland känns det faktiskt som om jag är omringad av dem. Kan ju bero på att jag känner mig väldigt långt ifrån Barbie.
Fast det är nog musiken jag tröttnat mest på när det gäller Valand och dylika uteställen. Det känns lite som att det är en och samma skiva som snurrar runt runt runt varje kväll kväll kväll........

Men nu ska jag fixa lite lunch. Och sen fortsätta på ett brev jag håller på att skriva.

0 kommentarer: