THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

03 september, 2007

Vad är det för mening med att ha en kontantfri bank?? Bank är en 'anstalt som drifver handel med penningar o. värdepapper' står det i svenska akademiens ordbok. Räknas det då fortfarande som bank när det blir kontantfritt??

Var uppe på torget och åt middag med Natacha förut idag. Mycket trevligt. God mat. Lite väl lång väntan på att få maten bara.

För övrigt har finnarna börjat ploppa upp. Brösten är svinömma. Och sötsuget är på max. Jupp; PMSen är här igen. Fy fan. Känns ju som om jag inte hinner återgå till normal nivå innan det sätter igång igen ju! Det är i dessa ögonblick jag önskar att jag var tik. Löpa 2 gånger om året tycker jag låter alldeles lagom!

Men nu ska jag gå och värma lite ostkaka. Mjum-mjum!

0 kommentarer: