THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

09 september, 2007

Söndag igen...

Så vad händer idag då? Jo, först ska jag väl upp till Jessica och Patrik för att låna en kärra. Sedan ska jag hjälpa Natacha att flytta. Jupp, hon har fått hyra vår Cissis lägenhet i Majorna ett tag. Så om ni idag ser tre snygga tjejer på spårvagnarna mellan Kortedala och Majorna med packning både högt och lågt, så är det vi haha.
Och ikväll är det ju dags för dans igen. Jippiiiii! Det är söndagarna jag ser fram emot hela veckorna numera. Jag riktigt längtar efter söndagarna! Dansa, dansa, dansa.

Igår fick jag röjt upp lite grann här hemma i träsket. Det är fortfarande lite kvar att ta tag i. Som golv och tvätt-vikning. Men jag har ju kommit en bit på väg iallafall.

Men nu känns det som om det här inlägget är på väg ut för ett stup. Så det är väl bäst att jag loggar ut innan dunsen på ravinens botten haha.

0 kommentarer: