THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

24 september, 2007

Oj oj oj! Nu vart jag igång igen...

Jupp, det är nästan ett år kvar till Jessica & Patriks bröllop och jag sitter redan och småspanar efter vad jag ska ha på mig. Eftersom jag valde student-fest och student-kläder framför bal och balklänning, har jag aldrig fått klä upp mig till tänderna på det där viset. Så nu tänker jag ta min chans till bröllopet. Lite tidigt att spana på klänningar nu kanske. Men efter att ha tittat på klänningarna för "den större kvinnan" inser jag att jag ABSOLUT INTE vill ha en sådan klänning! Jaha, så nu har jag två mål till nästa år. Turkietresan i slutet av våren / början av sommaren. Och Jessica & Patriks bröllop. Får väl se hur det går. Är ju såå duktig på att skärpa till mig och gå ner i vikt... NOT.
Nå, om jag lyckas gå ner några storlekar så tänker jag belöna mig själv med en aftonklänning till bröllopet. För inte fan tänker jag lägga pengar på en dyr klänning när jag inte känner mig fin! Nä, klänning som belöning. Eller som morot för den delen...

0 kommentarer: