THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

15 september, 2007

Jag blir gaaalen!

Sicken jävla kväll. Jag är sugen på så mycket att jag håller på att bli galen!
Jag vill ha:
*Lösgodis
*Tacos
*Kalaspuffar
*CocaCola
*Blåbärstårta
*Rabarberpaj
*Vaniljkräm
*PanaCotta
*Currygryta
*Hamburgare
*Lejonet & Björnen glass
*Muffins
*Vaniljfyllda donuts
*Jordgubbar
*Jessicas pannkakor med glass
*Våfflor
*Mormors mjuka lingonkaka
*Mammas vaniljbullar
*Baddare
Och jag vill ha det NU!!!!
Men neej då. Vad finns det i mitt kök? Inte mycket är svaret! Eller ja. Snarare inte mycket man kan göra något av utan att inhandla något mer. Och inhandla något mer är svårt att göra när man bara har 3 kronor i plånboken. *suck* Jag längtar tills på onsdag då jag får pengar igen! Då jävlar ska jag fylla kylskåp och skafferi igen!!
Men för kvällen vete fan vad jag ska äta till kvällsmat alltså. Jag är hungrig som en varghona med tio valpar. Och inget utav allt det där jag är sugen på finns hemma.

Nej, nu MÅSTE jag ha mat!

0 kommentarer: