THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

23 september, 2007

Hollywood-love

Ibland vill jag ha lite Hollywood-kärlek. Sådan där romantisk skit som bara finns i Hollywoods actoin-filmer. Ni vet "visa musklerna-kill the bad guy-save the hot chick-and marry the hot chick"-filmer. Det känns som så impulsiv och het kärlek på något vis. Och det tilltalar mig lite grand. Tror visserligen inte att sådana förhållanden håller i längden. Men en het vecka eller två kanske? Det finns ett uttryck. "Man måste kyssa en väldans massa grodor innan man hittar sin prins". Det gillar jag. Jag har inget emot att kyssa en massa grodor i jakten på min prins. Fast just nu har jag inte så många grodor att kyssa. Inte ens några paddor... Här är öken. Riktig jävla öken. Och jag vill hångla. Jag behöver hångla. Ett riktigt hett jävla intensivt hångel.
Äh, nu är det dags att sluta löjla sig och komma tillbaka till verkligheten.

0 kommentarer: