THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

19 september, 2007

Första hindret

Så nu har jag stött på mitt första hinder i mitt jobb som bröllopskoordinator. Och det problemet heter festlokal. Vart fan hittar man uthyrarna? Söker jag på "festlokal" eller "samlingslokal" dyker det bara upp sådana där stora (läs dyra) festvåningar och restauranger. Söker jag på enbart "lokaler" får jag bara fram kontorslokaler och dylikt. Men alla andra lokaler då? De där som finns ute i förorterna. Ni vet, lokalerna i berget vid SKF, Forumshuset på torget, husen vid Skatås, Folkets Hus i diverse stadsdelar osv. Vart hittar man dem? Vilka hyr ut dem? Jag vet ju att det går att hyra dem. Jag vet det. Men vem faan är det som hyr ut dem då? Bostadsbolagens och Hyresgästföreningens hemsidor har jag också också kollat utan minsta spår av sådana lokaler.
Hjälp mig! Snälla människor som läser denna blogg. Om ni vet något om detta snälla skriv det i kommentarfältet här nedan då! Snälla! Tipsa, tipsa, tipsa!

0 kommentarer: