THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

02 september, 2007

D-Day is here!

Äntligen är det dags! D-Day is here. Dance-Day is here!!! Okej, så det var start förra söndagen. Men då var jag helt väck efter allt kalasande över min och Jessicas 25-årsdag och kunde inte gå dit. Men nu är jag utvilad och redo! Och alldeles pirrig :)
Har dagen redo för mig. Jag har nyss ätit frukost (grönt te och knäckemacka). Så nu (alltså när jag slutat blogga...) ska jag klä på mig och hunden regnställ och gå ut på promenad. Väl tillbaka måste jag fortsätta med upp-röjandet av mitt grod-träsk till hem. Och så får jag nog förbereda middagen. Så att jag bara snabbt kan göra färdigt den när jag kommer hem från dansen ikväll. Måste tvätta håret med. Men har ju några timmar på mig innan jag måste bege mig till dansen. Så det är bara bra om jag håller mig sysselsatt :)

Men nu: Ut med hunden!

0 kommentarer: