THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

19 augusti, 2007

Som strax kommer att vara mycket uppenbart så har jag riktigt tråkigt. Så här kommer någon slags intervju med mig själv. (Idén är snodd från en press Sofie hade en gång).

Hur vill du inreda ditt hem? - Mycket varma färger, levande ljus och tyger. Lite "fransk bordell" möter orienten.
Vad lyssnar du helst på för musik? - Beror på humöret. Det är väl rätt mycket hårdrock. Men även rätt mycket orientalisk musik. Gillar väl det mesta, men hårdrocken har ju en speciell plats i hjärtat :)
Hur sover du? - Hmm, i min säng? I min stora härliga dubbelsäng, med mitt stora härliga dubbel-duntäcke och mina sex kuddar.
Vad tycker du är romantiskt? - Att dansa. Att bara vara vi två till musiken. Ensamma då, inte på krogen.
Om du hade en superkraft, vad skulle det då vara? - Hm, teleportering tror jag. Att bara tänka på ett ställe så är jag där! Ingen mer stress, billigt, kul. Och tänk allt jag skulle kunna se och göra!
Om du fick välja en fantasi att bli verklighet. Vilken skulle det då vara? - Att öppna min krog. En dröm jag haft sen jag var liten :)

Nää, nu vill jag sova. Ska upp imorgon och dansa. Jippiiii!

0 kommentarer: