THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

17 augusti, 2007

Sicken förmidda

Helt slut både Bilbo och jag. Fast Bilbo har nog haft det tuffare än jag förstås. Vi har nämligen varit hos veterinären hela förmiddagen. Stackarn har fått stå ut med finger i rumpan och runtgen och massa andra hundar. Fingret i rumpan var nog det värsta ändå. Tyckte han inte alls om. Fullt förståeligt.
Men efter en massa tester hit och dit kunde de fortfarande inte hitta vad som var fel. Så nu har han fått en antibiotika-kur som han ska gå på i en vecka. Blir det inte bättre skulle vi komma tillbaka med ett urinprov. Helt ärligt hoppas jag enormt att det ska bli bra efter den här kuren. Mest för Bilbos een skull. Men även för att det gick på nästan 2000 spänn på det här besöket! Huä, fy fan va pengar!!!
Lilla Bilbo. När vi kom hem här drack han massa vatten och sen gick han direkt och la sig. Somnade bums, den lille stackarn. Tror jag ska följa hans exempel och ta mig en tupplur jag med. Fick inte sovit så mycket inatt då jag hela tiden låg och kollade Bilbo ifall han var "hängig". Detta var då inte lätt att avgöra då han låg och sov som man ska göra på natten :)

0 kommentarer: