THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

10 augusti, 2007

Mår fullkomligt skit. Jag har mensvärk i magen, huvudvärk i pannan, träningsvärk i låren och tandvärk runt visdomstanden. Nu har jag tagit mig en Iprén och krypit ner under täcket. Ligger här och funderar på vad jag ska äta för middag. Har ju inte direkt någon större lust att ställa mig och laga mat i detta grinigt elendiga tillstånd. Är föresten inte sugen på något särskilt heller. Det skulle väl vara pizza då. Och Capri kör ju hem, så då slipper jag ju att gå iväg för att få hem den. Men nu är det ju så att jag äger endast 2,50:-. Det är inte mycket pizza man får för 2,50:-. Men om någon nu skulle läsa detta, och tänka att "det är väl klart att lilla Grodan ska ha en pizza när hon ligger där i all grinighet och värk". Så skulle jag ju bli jätteglad om denne någon ville komma hit med en pizza till mig. Och då skulle jag skriva upp den personen på min "när-jag-blir-rik-lista". För då, när jag blir rik, så skulle den personen få önska sig något av mig!
*snyft* pizzaaa! *snyft*

0 kommentarer: