THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

06 augusti, 2007

Längtar så till den 26 Augusti!

Den 26 Augusti är det dags! Äntligen! Första kursdagen för magdansen!!! Okej, det är min födelsedag det datumet med. Men helt ärligt så är ju magdansen mer intressant! Jag är så nyfiken på vad vi ska köra för koreografi den här gången. Jag hoppas på Klassisk Oriental eller kanske Saiidi. Och så vill jag lära mig dansa med slöja!
Jag är också riktigt sugen på att utöka min dansgarderob. På www.awring.org har jag hittat en riktigt fin liten dräkt. Den är faktiskt inte så dyr heller (bara 550:-). I jämfört med andra ställen jag tittat på då. Den kommer definitivt att hamna på min "när-jag-blir-rik-lista" haha! Avskyr att behöva lägga allt på den listan. Men nu är det ju så att jag har ett kalas att finansiera, skulder att betala och en inkomst som är minimal. Då blir det ju så här man får göra. Dessutom är det en one-size, så jag behöver gå ner ca 4-8 cm runt midjan för att komma i den ordentligt. Men dit är jag ju på väg nu! Heja Heja!
Och slöja har de med till bra pris (99:-). Eller så kanske jag senare kan köpa ett sk enkelt sett. Jag kan ju sy på mynt och paljetter själv.
Här är en bild på de dräkterna:

0 kommentarer: