THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

04 augusti, 2007

Jag vill ha ny mobil :(


Planerar att köpa ny mobil i höst. Jag är riktigt less på min korkade LG-sak och det abonnemang jag har. Men nu har jag hittat en som jag verkligen gillar! En SonyEricsson S500i. En guldig SonyEricsson S500i! Jag har räknat ut att om jag köper den med ett Comviq Kompis abonnemang, så kommer jag att få en månadsräkning på ungefär lika mycket som jag har nu inom 3 utan avbetalning på mobil. + Det faktum att jag kan få ner summan jag ringer för. På 3 har jag en fast summa som jag inte riktigt ringer upp per månad ju. Vad som är lite irriterande är att om jag köper mobilen på NetOnNet så slipper jag undan abonnemangsavgiften i 6 månader. Men då måste jag köpa den innan den 20 augusti. Så om jag gör det så kommer jag ju att få betala min 3-räkning + mobilavgiften på nya mobilen i ca 2 månader. (Detta om jag inte använder nya abonnemanget innan det andra gått ut dvs). Frågan är om det är värt det. Det är ju visserligen bara 50 spänn. Men 50 spänn är ju ändå 50 spänn. Och det är en del när man har en inkomst på under 10000.
*Suck* What to do, what to do??

0 kommentarer: