THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

30 augusti, 2007

Jag vill bli kär. Jag vill få den där känslan i magen varje gång jag tänker på honom. Gå omkring och vara sådär pirrig och glad hela tiden.
Jag brukar alltid bli på ett sådant fixarhumör i början av en förälskelse med. Pilla och ordna med allting. Energi i överflöd kommer med. Och ingenting är omöjligt!
Dessa känslor kommer ju förstås bara om jag känner att han är intresserad utav mig med. I annat fall går jag ju bara och vankar fram och tillbaka hela tiden. Ställer mig en massa frågor och analyserar och har mig. (Det är då det är dags att plocka fram boken "Dumpa honom - han vill ändå inte ha dig").
Nej, kär vill jag bli. Det är faktiskt på tiden att det blir min tur nu. Och en riktig förälskelse ska det vara. Besvarad förälskelse. Ingen sån där som när man var liten och blev störtförälskad i en kille bara för att han tittade på en. Och inte någon sådan där "Hollywood-förälskelse" heller. Sådana tror jag inte existerar i verkliga livet. Dessutom verkar de ju inte så roliga...
Men nu ska jag nog gå och sova. Vem vet? Kanske jag drömmer om min blivande förälskelse ;P Hahaha!

0 kommentarer: