THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

23 augusti, 2007

Full med spindelväv

Jag känner mig så trött. I två dagar nu har jag och Jessica förberett inför den stora (läskiga) 25-årsdagen. På lördag gäller det. Bröden är bakade. Spetten är gjorda. Stolarna och borden är lånade och hämtade. Drickat är inhandlat. Tälten är resta. Musiken är fixad.
Riktigt läskigt med alla trädgårdsmöbler föresten. Alla var ju fulla med spindelväv, spindlar, rävsaxar och bös. Blä! Känns som om jag har spindelväv över hela mig. Ska skutta in i duschen strax. Och sen ska jag krypa ner under täcket och bara somna!
Sen är det igång imorgon igen. Upp och fika lite med Mickan först. Och sedan iväg till Willys och inhandla resten av all mat. På lördag är det iväg till festplatsen för att göra buffématen, pynta och göra oss själva i ordning. Sedan är det ju då festdags. Söndag blir det upp och städa undan festen. Och på eftermiddagen är det terminstart i dansen.
Måndag - Fredag tänker den här 25-åringen att bara sooooooova. Med undantag för promenader med hunden då så klart.
Nä, duscha var det.

0 kommentarer: