THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

31 augusti, 2007

Finns det något rätt sätt?? Del 2.

Kom på en variant till. Att bero på det här med de killar som tycker att man är efterhängsen om man som tjej ringer efter ett one-night och vill träffas igen alltså. Troligen tänker ju då de killarna att tjejen är ute efter giftermål med barn, villa och ICA-kort. Men om nu tjejen faktiskt bara är intresserad av att träffas igen för sex då? Hallå, liksom? Det är väl ändå rätt vanligt?!
Om man ska tro på allt som hörs och skrivs så verkar ju en del killar rätt ofta se på tjejer (som man träffar för en kväll på krogen) som någon slags avancerad Barbara. Men de tycks också tro att de tjejerna där är jagande ugnar som letar efter en bulle att grädda. Det är inte bara jag som råkat ut för killar som är rädda för sex utan kondom pga de inte är redo för att bli farsa. Puckon! Okej om de är rädda för sex utan kondom pga risk för STDs. Men att bli pappa? Jag skulle iaf aldrig vilja bli mamma på ett one-night! Och inte skulle jag ge mig ut att leta efter en "donator" på krogen. Skulle jag (mot all förmodan) vilja bli mamma utan pappa så fixar jag väl provrörsbefruktnig eller nåt då. Då vet man ju dessutom att den är testad. Sperman alltså.
En annan grej som jag m.fl. råkat ut för är att killen säger "säg inget till någon om det här". Vad är det då? Efter en del diskussioner med killkompisar har jag nog kommit fram till att killar har en bild av oss tjejer som väldigt skvallriga. Att vi lyfter luren så fort han gått för att ringa alla vi känner och berätta in i detalj om sexet vi just haft inkl. storlek m.m. Nog för att tjejer nog kan dela med sig lite mer, men lite privatliv har vi ändå. Okej, jag skvallrar en hel del. Det gör jag. Men så detaljerad är jag inte. Och om det nu är det de är rädda för, så säg det då. Istället för "säg inget till någon om det här". Det kan uppfattas som elakt. Som om de tycker att det är alldeles för pinsamt att ha sex med tjejen och vill inte att grabbarna ska reta en för det eller nåt. För det är så det lätt låter. Eller möjligen att han egentligen är gift. Och föresten är det inte alla tjejer som skvallrar om sitt privatliv till sina vänner. Det är nog fler som faktiskt inte gör det.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Asså gud du o sofie asså, hur orkar ni =)Allt detta tänkande... gör d du känner för, vill du ta kontakt så gör d, annars kan du ju sitta där o vänta o bara undra istället... skickar han inte tillbaks så vet du...gör han d, så ta d därifrån, tänk inte så mycket på varför han gjorde, d vet han nog inte sj än isåfall, tiden utvisar d... o tänk inte på vf han inte skicka tillbaks, d var väl kanske bara fel tillfälle i hans liv... d där här me o jaga o grejer e nog olika beroende på va dem känner från början, två olika tjejer får nog olika reaktioner... dessutom e d bull..vetenskapligt e d så att d e vi som utser dem o sen får dem o tro att dem har jagat så... sen att tjejer skvallrar... har aldrig hört värre än när killar sitter o pratar dem e fan värre me allt d där.."men gilla hon mig lr inte, hon sa ju d här o d ju... o hon var så grym..." haha japp Natacha har talat...