THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

28 augusti, 2007

Alla dessa måsten....

Dagens Måsten:
Måste handla mat
Måste röja upp här hemma
Måste ringa 3
Måste betala mina räkningar
Måste komma på vad fan jag ska fixa för middag

MÅSTE SLUTA SITTA HÄR OCH DAGDRÖMMA SÅ JAG KOMMER IGÅNG MED ALLA J*VLA MÅSTEN!!!!
Kom igen nu. Upp och hoppa. In med disken i maskin. På med strumpor och skor. Koppla hunden och gå ut och rasta honom. Åk iväg och jaga mat. Hem igen och betala räkningar. Undvik att fastna i soffan och sätt igång med städandet!
Belöning: Ja, om hemmet är skinande rent klockan 20.45, och jag ätit en bra (nyttig alltså) middag, så får jag lov att gå upp till affären och köpa mig nåt smaskigt för en guldpeng. Men inte mer än en guldpeng! För såå onyttig kan man väl inte vara för en tia??

0 kommentarer: