THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

26 juli, 2007

Vad man kan göra för att "bli av med" en burk CocaCola

Jag har en stor svaghet. CocaColan. Ja, jag är en CocaCola-torsk. Men nu hittade jag tips på olika saker man kan göra för att träna bort den där Colan man just hällt i sig. Dessa är följande:

* Bädda sängen i 1 timma och 18 minuter (antar att man får bädda om den flera gånger i rad??)
* Ha (intensivt) sex i 2 timmar och sex minuter (Är inte det mer krävande än att bädda sängen??)
* Promenera i 31 minuter (Hmm, inte mer??)
* Springa (11km/h) i 9 minuter (Hur fan mäter man hastigheten när man springer då??)
* Sopa golv i 21 minuter (Ja, det låter ju ansträngande... not!)
* Spela trombon i 37 minuter (Vem fan har en trombon hemma??)
* Dansa i 27 minuter (Nemas problemas! Dansar ofta ju!)
* Hugga ved i 19 minuter (Någon som vill ha en brasa??? Ställ mig vid kubben så ska jag hugga skiten ur den där veden ska ni se!)
* Läsa i 5 timmar och 19 minuter (Hur fan tränar man bort en Cola genom att läsa????)
* Arbeta i trädgården i 24 minuter (Antar att elverktyg inte räknas där...)

Borde det inte vara mer krävande att ha intensivt sex än att sopa golven?? Skulle jag lista i vilken ordning de där övningarna borde komma utifrån hur krävande de är så skulle det se ut som följande:
1: Springa 11km/h (fast så fullkomligt avskyr jag att springa med. Känns ju som om jag skulle falla ihop bara efter ett par meter!)
2: Intensivt sex (tänk bara alla stälningar och ställningsombyten! Det kunde ju ta kål på en om man inte var så upptagen av att njuta, hahaha!)
3: Dansa (tja, i alla fall lite mer krävande danser då)
4: Promenera (åtminstone i takt till bra tempo-musik)
5: Hugga ved (Det är en krävande syssla)
6: Bädda sängen (Åtminstone när man har dubbelsäng, dubbeltäcke, 6 kuddar och överkast)
7: Arbeta i trädgården (Då tänker jag kratta, klippa gräset med sån där uråldrig ej elektrisk maskin, rensa ogräs osv)
8: Spela trombon (Har spelat kornett. Och bara det blir man blå i fejan av.)
9: Sopa golv
10: Läsa (Det gör jag ju jämt. Inte fan har jag märkt att det skulle ha en påvärkan på min kropp??)

Fast jag antar att det ultimata om man vill gå ner i vikt och omfång ändå är att låta den där CocaColan stå kvar på hyllan i affären... Jag försöker! Jag gör faktiskt det. Men den står där och liksom ropar på mig. Tror t.o.m. att den hoppar i kundvagnen själv ibland alltså... Dom är luriga dom där Colaburkarna...

0 kommentarer: