THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

20 juli, 2007

Uttråkad igår eller??

Jupp, jag var riktigt uttråkad igår kväll. Jag menar hallå?! Listor över hetaste kändisarna??! Ööööh... Nää, måste verkligen skaffa mig ett liv. Nån som har en 50-öring att ge mig så att jag kan göra detta?? Hahaha

Men idag ska jag iallafall in till stan en sväng med Mickan. Hon är shoppingsugen. Själv ska jag försöka hålla hårt i plånboken. Försöker ju spara ihop till stora 25-årsfesten.
Och så kommer Cissi till stan idag! Tjohooo! Hon jobbar ju i Oslo över sommaren, så när hon kommer till stan blir det livat! Alla vill ju träffa henne hahaha!
Vår Cissi är inte den ända som är borta från stan. Rosie jobbar/distanspluggar i Madrid. Henne ser man inte ofta. Men vi har inte glömt henne. Nää, vi saknar henne! Och Janet har stuckit till Belgrad och gift sig (!!!!!!!!!!). Ja, vi blev alla mycket chockade över denna nyhet. Här åker hon ner för att träffa sin pojkvän, och vips en vecka senare är hon gift! Ja, gisses... Men nu är hon Mrs. ??? Hmm, vet faktiskt inte vad hon heter nu då ju. Grattis till Janet och Nikola iallafall!

Men nu får jag ta och gå ut med Bilbo så att jag kommer iväg nån gång. Ska bara borsta tänderna först...

0 kommentarer: