THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

23 juli, 2007

A sign!?



Jag fick en hjärtformad potatis i min påse. Ja, hjärtformad av naturen! Tänkte att detta måste ju vara ett tecken på att jag kommer att få lite kärlek snart. Jag stod där och tänkte på detta medans jag fortsatte att laga min mat. Jag skalade min hjärtformade potatis. Sedan kokade jag den. Och sist så gjorde jag potatismos av den. Det var först när jag tog första tuggan av detta potatismos i min mun som tanken slog mig; har jag mosat min chans till kärlek nu??!!
Efter att noga vridit och vänt på denna hämska tanke bestämde jag mig för att så var inte fallet. Möjligen så var denna hjärtformade potatis ett tecken till kärlek. Men i så fallborde ju oddsen vara bättre nu då jag har kärleks-tecknet i mig?!
Jag är glad över att jag beslutade mig för detta.


0 kommentarer: