THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

18 juli, 2007

Avhållsamhet

Jag har hört att om man håller sig till avhållsamhet (när det gäller sex alltså) ett bra tag så ska det tydligen vara "värt det" när man väl har sex sedan.
Detta är lögn och förbannad dikt. Eller också så finns det kanske en gräns för hur länge ett bra tag är...
Men när man har sex i genomsnitt en gång om året (läskigt) är det definitivt inte värt det. Vid det laget går det för en bara genom att någon tittar på dig. Och det känns som om den där gången är över alldeles för fort. Efter det springer man omkring som en brunstig hund, med lust att jucka mot det ena benet efter det andra i flera veckor!
Nej, mina vänner. Avhållsamhet har sin gränser. Jag säger naturligtvis inte att man ska sätta på allt som rör sig. Men man behöver ju inte gömma sig för det heller.

1 kommentarer:

Anonym sa...

den som vänmtar på nåt gott... själv måste jag vänta på sex i ytterligare sex månader detta blir då totalt 10 månader som jag väntar på min älskling så DET MÅSTE FÖR FAN VARA VÄRT DET!!!