THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

17 juli, 2007

I'll be right there, Jessica!

Sitte och funderar på hur jag lättast ska få med mig partyplaneringen jag gjort på datorn, utan att behöva ta med mig hela datorn eller göra om hela skiten i något dokument som funkar på kompisens dator. *suck* Ibland känns det som om det var lättare när man bara kunde använda papper och penna... Hmm, och nu har jag 40 minuter på mig innan jag ska vara hemma hos Jessica. Eller ja, 20 minuter snarare. Ska ju göra mig i ordning och ta mig upp dit också. Ja ja, det är ju inte som om världen går under om jag kommer lite sent. Hmm, borde ju förstås få i mig något att äta innan jag går med. Ja okej då! Jag kommer väl snarare definitivt att komma senare än tre.

Oooh! SMS-signal! Någon vill mig något! Jag har vänner, hahaha!!!
Hahaha! Det var Linda som ville ha med mig ut på Tisdagsklubben ikväll. Säg en dag då det inte är party i den tjejen haha!

Nä, så här gör jag. Nu går jag ut i köket och fixar i ordning ett par mackor. Sedan tar jag med mig skiten bort till datorn, så äter jag och pillar med att få med mig partyplaneringen samtidigt. Sen är det la bara att koppla hunden och ge sig iväg upp för backen till Jessica. Får komma ihåg att ta med mig Patriks present bara... Och är den för stor för honom tänker jag göda honom tills den passar, hahaha!

Just det. Mat var det ju.

0 kommentarer: