THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

16 juli, 2007

Huää, äcklig spindel...

Äcklig spindel på mitt sovrumsgolv!
Jag vänder på Bilbo så att han får syn på äcklig spindel.
Bilbo börjar jaga äcklig spindel.
Duktig Bilbo!
Jag hejar på.
Bilbo smakar på äcklig spindel.
Bilbo tycker inte äcklig spindel går att äta.
Bilbo leker med äcklig spindel.
In i munnen, rulla runt. Ut ur munnen, lever den?
Äcklig spindel spelar död.
Bilbo tröttnar på acklig spindel.
Jag tar ordboken och mosar äcklig spindel lite till.
Jag går och hämtar massa toapapper och plockar upp äcklig spindel.
Sedan spolar jag ner äcklig spindel på toaletten.
Hej då äcklig spindel!

Se detta som en varning ni övriga spindlar i grannskapet.
Kommer ni in till mig bössar jag hunden på er, mosar er med fet bok och spolar ner er på muggen!
Muahahahahaa! Dööd åt äcklig spindel!!!!

1 kommentarer:

snorpan sa...

haha fan nu har du börjat skriva som en bebis me HAHAHAHA