THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

12 juli, 2007

Hoppsan...


Sitter och surrar runt lite inne på nattstad.se. Och funderar över vad det är för ludd i huvet på en del av de där killarna alltså?! Och tjejerna med för den delen... Om vi börjar med en del pressbilder. Nån står med nån pistol (säkert fake...) i högsta högg och ser ut som han tycker han ser skitcool ut. En annan har nån utvikningsbrud som pressbild (är säkert en pilsk 14is egentligen...). Och så är det ju dom som har lagt in sin bil som pressbild (*suck* det ända man tänker där är ju att det säkert är grannens bil...). För att inte tala om alla dessa snubbar med bar överkropp och utan huvud!!! Hallå?? Tycker det skriker särskilt dåligt självförtroende med dem utan huvud. Vadå? Är ni så jäkla fula att ni var tvungna att träna upp kroppen så att den ser ut som om den ska spricka vilken secund som helst, bara för att kompensera att du ser ut som en rumpnisse i nyllet??! Men det är ändå inte de värsta pressbilderna. De värsta är ändå de som tar kort på sig själva när de spänner sig framför spegeln/kameran och låter huvet vara med på bilden! Man kan ju riktigt se i ögonen på dem hur mycket de älskar sig själva!
"Det där ser ut som typen som tänker på sig själv när han runkar" säger jag till en kompis och pekar på en särskilt läbbig sådan bild.
Men jag stör mig inte bara på en del killars pressbilder. Det finns en hel del tjejer som är av samma skrot och korn de med. Även här finns det ju de som har en bild på nån utvikningsbrud som pressbild. (Varför???) Och även här finns de som tar kort på sin överkropp och inte låter huvet vara med på bild. Även om de inte är helt bara... Vad jag sett än iaf... Vad är grejen liksom? Får jag tillräckligt stor klyfta kommer jag få alla killar att vilja ha mig och alla tjejer att vilja ha mina tuttar???! Och finns här naturligtvis även här de som tar kort på sig själva medans de drar in magen, ut med pattarna, håller andan och plutar med munnen mot kameran! Hmm, undra hur många hjärnceller de bränt varje gång blixten går av i kameran...
Okej, alla vill väl visa sin mest fördelaktiga sida på sin pressbild. Men det skrämmer mig vad en del i så fall ser som fördelaktigt om sig själva. Och om t.ex. han med pistolen ser den bilden som sin mest fördelsaktiga, så vill jag inte ens veta vad nackdelarna är!
Men det jag också stör mig på är en del namn. 'AK-5' t.ex. Vad är det då? Varför döper man "sig själv" efter ett jäkla skutvapen?? Eller 'playah'. Är det nåt man får ragg på eller? Eller är det bara för att göra de andra pojkarna avundsjuka?? Och de som kallar sig efter sin bil då? Hamnar ju däruppe bland de som har pressbilder på sin bil... Hu, det värsta vore ju om man studsa in i nån som har både namn och pressbild efter sin bil... Den människan kan ju fan inte ha nåt liv!
Hahaha! Sammtidigt som jag surrar runt inne på nattstad så sitter jag även och googlar (ja, jag är uttråkad just nu!). Googlar upp mitt efternamn. Och vad händer? Det dyker upp en massa vapensaiter! Här sitter jag och drar skit över dessa vapenknasiga människor på nattstad och så visar det sig att det finns en hel serie vapen utav märket Mossberg (mitt efternamn alltså)! Hmm, hoppsan liksom... Fast jag är ju faktiskt inte släkt med det där Mossbergska företaget. Det är ju åtminstone något. Ja, ja.. Skulle jag någonsin få kortslutning i hjärnan och få för mig att skaffa ett gevär. Så får det väl bli en Mossberg då da. Hua, hoppas aldrig att den kortslutningen kommer... Är inte överdrivet förtjust i vapen. Visst, vattenpistoler och såna där som skuter små röda "ärtor" kan ju vara rätt kul. Och man känner sig ju jäkla tuff när man siktar på nån ölburk med ett sånt och faktiskt träffar skiten. Men kom i närheten av mig med en manick som faktiskt utstöter små explosioner i näven på en och jag får kalla kårar!
Men jag diggade ju deras slogan! Tror jag ska sno den och göra om den till min egen. 'Whatever the game, whatever the season; the Mossberg will be ready for you' eller nåt. Haha, shit va jag är uttråkad nu alltså. Börjar ju flumma iväg totalt nu ju, haha!

0 kommentarer: