THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

28 juli, 2007

Funderingar under dygnets mörka timmar



Vad gör jag här? Jag är ju så sömnig. Borde gå och inta sängläge egentligen. Men har på något vis fastnat här i soffan.

Det har varit en angenäm afton dock. En mäkta delikat måltid på entrecôt, potatisgratäng, sås och kokta grönsaker. Givetvis med ett glas av husets röda till. Ett mycket trevligt bordssälskap var det med. Min väninna Linda med hennes föräldrar och syster.
Denna angenäma afton fortsatte sedan på Gossip med annat sällskap. Dock lika trevligt sällskap. Efter att ha hälsat på våra underbara vänner som jobbar där satt vi och samspråkade en stund innan vi begav oss hemåt.

Jag fick just ett synnerligen mystiskt samtal från min kära Sofie. Tänker dock inte skriva om detta mystiska samtal. Det får vara mitt egna lilla mystiska mysterium.

Funderar på om jag inte borde ta och köra ett Pilates-pass innan jag försöker sova. Eller om jag kanske ska göra detta i morgon bittida? Borde ju få lite sömn i ögonen. Någon som har nummret till John Blund?? Skulle oerhört gärna vilja ha lite utav hans magiska sand i natt.

0 kommentarer: