THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

07 juli, 2007

~!!!~


Och jäklar vilken vecka det har varit! Min kära vän och granne, Sofie, fick leka vandrarhem i fyra dagar för ett gäng stockholmare på fem grabbs som fick för sig att dra till Göteborg helt plötsligt haha! Vi har vart ute och festat nästan varje dag ju!
Tisdag: Tisdagsklubben
Onsdag: Deep
Torsdag: Deep
Fredag: Valand och Excet
Det var meningen att vi skulle dragit till Sommarklubben ikväll. Men det blev nyss allmän bagning på det, haha. Visade sig att varken jag, Linda eller Jocke hade lust att dra ut ikväll. Jocke fick besök av en gammal polare. Och jag och Linda är helt slut efter att ha hållt igång med Stockholmarna! Gisses, det känns som om det inte har vart en lugn stund sedan de trillade in genom Sofies dörr i tisdags ju! Galet, galet... Hahaha, men roligt, roligt!
Ian, Adam, Andreas, Patrik och Johan: Löve you darlings! Hoppas att ni haft lika kul som oss andra!

Det jag allra helst skulle vilja göra ikväll är väl att bara vara hemma. Krypa ner i sängen, mysa med Bilbo och beställa hem pizza! Tyvär får jag väl skippa pizzan. Har inga pengar till det ju :( Och ska jag ju faktiskt inte ha det heller. Försöker ju ha igång ett nytt liv här ju. Men faan, vad jag vill ha pizza nu! Det är ju det bästa med bakisdagar; bakismaten! Men neej då. Jag måste vara fattig och fet, så att jag varken kan eller får äta nån jävla pizza! Hmpf... Det värsta är att det är mitt eget fel både att jag är fattig och fet. Fan, kan inte ens bli arg på någon annan för att jag inte får någon pizza :/

0 kommentarer: