THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

16 juli, 2007

Bio-kväll

Ikväll ska jag på bio med mina kära vänner Sofie och Jocke. Vi har tänkt att se den där "Transformers". Jag hoppas på riktigt bra effekter! En sån film måste väl ändå ha riktigt bra effekter?

Men innan jag ska iväg måste jag få någon slags middag i magen. Och så måste jag definitivt duscha innan. Jag luktar bacon. Har suttit och gottat mig i solen (ja, trot eller ej men vi har faktiskt en solig dag för första gången på 3 veckor här i GBG), så jag luktar liksom bränt fläsk...
*Suck* Detta stora problem med vad fan man ska fixa för middag.
'Ta nåt bara.' säger Jocke. 'Det är ändå bara bukfyllnad.'
Men hallå? Jag vill liksom åtminstone känna ett litet sug efter nånting. Om det så bara är ris och tonfisk!
Hmm, ris och tonfisk skulle ju kunna gå föresten. Med en massa goa kokta grönsaker!
Eller nej fan. Har ju ingen tonfisk hemma! *suck*
Nä, får gå ut i köket och jaga i skafferiet.

0 kommentarer: