THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

La Frog

28 juni, 2007

Nu börjar mitt nya liv!!! ...Igen...


Okej så jag har sagt det förut... Nu jäklar ska jag gå ner i vikt!
Ingen mer CocaCola, inget mer godis och snacks, ingen mer snabbmat eller fabrikmat, ingen mer pizza. Gå ut och gå en rask promenad med hunden innan frukost varje dag (började jag faktiskt med för ett tag sen och har lyckats hålla det). Använd den där jäkla blå rullmaskinen varje dag! (Köpte grejen för 4 år sen och har använt den 2 gånger). Vad finns det mer jag kan göra...? Jo, mer frukt och grönt naturligtvis. Fulkkornsris- och pasta äter jag ju redan. Borde kanske försöka få in lite mer fisk i min kost med?
Målet: Jag ska komma i mina vinröda byxor (st M) till den stora 25-årsfesten i augusti!
Haha! Ok, kanske blir lite väl svårt med tanke på att jag nu har 46 i byxstorlek. Men va fan satsar jag hårt, så kanske jag kommer åtminstone i närheten av målet?!

Men nog snackat om min vikt. Det är ju ett så deprimerande ämne! Och deprimerande ämnen har jag ju nog av som det är! Haha!

0 kommentarer: